Veelgestelde vragen

Wat krijg ik met een Marktgevoel abonnement?

Het aantal trades dat we doen verschilt per abonnement en is afhankelijk van de markt. Maar gemiddeld ontvang je in ieder geval meerdere trade alerts per maand.

Je ontvangt altijd meteen een alert op je smartphone wanneer wij een positie innemen of sluiten. Daarnaast mag je van ons ook tussentijdse updates verwachten bij langer openstaande posities.

Wat kost Marktgevoel en hoe abonneer ik?

Onze verschillende abonnementen hebben verschillende prijzen. Je kunt per abonnement kiezen uit een maandabonnement en een jaarabonnement. Met een maandabonnement kun je eerst een maandje kijken of de trades bij je passen, maar teken je direct in voor een jaar, dan krijg je korting.

Je kunt al meedoen vanaf 25 euro. Abonneren is heel eenvoudig. Je klikt op deze link en komt meteen op de inschrijfpagina terecht. Kies welk abonnement je wilt en meld je aan. Daarna kun je direct aan de slag om je toegang tot Telegram te activeren.

Hoe meld ik me aan voor de handelssignalen via Telegram?

Ontvang de Handelssignalen van je abonnement via Telegram. Dit stel je eenvoudig zelf in via de stappen die je kan vinden door te gaan naar Mijn account en dan naar Mijn abonnementen.

Download Telegram voor je telefoon, tablet of computer via onderstaande links:

Hoe moet ik inloggen?

Je logt in bij ons op Marktgevoel.nl. Rechtsboven vind je daar de Inlog-button. Je ontvangt al onze trades altijd via Telegram. Daarvoor hoef je je slechts eenmalig aan te melden aan de hand van de instructies die je vindt onder ‘Mijn abonnementen’ (zorg er wel voor dat je bent ingelogd). Om mee te doen met onze trades, activeer je dus eenmalig je toegang tot Telegram. Je vindt de trades niet terug in onze online inlogomgeving.

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Het makkelijkst is het om even een mailtje te sturen naar contact@marktgevoel.nl. Onze klantenservice probeert je altijd binnen 24 uur een antwoord te geven.

Hoe wijzig of reset ik mijn wachtwoord?

Je wachtwoord wijzig je door in te loggen en te gaan naar ‘Mijn account’. Vervolgens kun je bij ‘Mijn gegevens’ je wachtwoord aanpassen.

Je wachtwoord resetten? Dat kan via deze link.

Loopt mijn abonnement automatisch door/hoe zeg ik op?

Kies je voor een 12-maanden abonnement, dan loopt je abonnement vanzelf na die tijd af. Daarvoor hoef je dus niets te doen. Het maandabonnement loopt wel automatisch door en dien je dus zelf op te zeggen.

Hoe werkt het opzeggen van mijn abonnement?

Onze abonnementen voor 12 maanden verlopen vanzelf, daarvoor hoef je dus niets te doen.

Het maandabonnement dien je desgewenst wel zelf op te zeggen. Opzeggen is heel eenvoudig en doe je door bij ons in te loggen en te gaan naar ‘Mijn account’. Onder het betreffende abonnement vind je daar een button om je abonnement stop te zetten. Houd daarbij rekening met de opzegtermijn van 20 dagen. Dat betekent dat je bij een maandabonnement altijd kunt opzeggen voor de volgende maand wanneer je dit 20 dagen voor het eind van de huidige maand doet.

Loopt de huidige maand tot en met de 31ste en wil je opzeggen? Dan doe je dit uiterlijk de 11e van die maand.